geel kop koffie naast stapel kranten

Nieuws

‘Website en nieuwsbrief belangrijke spil in klantcommunicatie’

Algemeen
08-02-2021

Ook het Beste advieskantoor van Zeeland 2020 is een vertrouwde relatie van DenK. Een kleine twintig jaar geleden nam Marton Overbeeke zijn eerste website af. Vorig jaar is hij overgestapt naar het nieuwe systeem. Datzelfde geldt voor de drie Boidin-kantoren op Zeeuws-Vlaanderen, die nauw samenwerken op het gebied van marketing. Marton is mede-eigenaar van de vestiging Hulst.

‘Klanten behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden’

Algemeen
08-02-2021

Wie telefonisch contact opneemt met DenK, maakt goede kans om Jessica van Barneveld aan de lijn te krijgen. Als één van de twee collega’s in de ‘eerste lijn’ komen klanten die bellen al snel bij haar terecht. “En hoewel ik veel van hen nog nooit heb ontmoet, ken ik ze bijna allemaal al jaren!”

‘Al meer dan twintig jaar tevreden over DenK’

Algemeen
08-02-2021

Als relatie van het eerste uur maakt Cees van den Heuvel al meer dan twintig jaar gebruik van de dienstverlening van DenK. Afgelopen jaar ging zijn website over naar het nieuwe systeem. En dat bevalt de adviseur uit Rosmalen uitstekend!

Nieuwe volmachtsites 100% Klantbelang Centraal-proof

Algemeen
08-02-2021

Heeft u een volmachtwebsite? Dan weet u ongetwijfeld dat de eisen die hieraan worden gesteld onlangs zijn aangescherpt. Met een nieuwe volmachtsite van DenK bent u ervan verzekerd dat uw website weer helemaal voldoet aan de vereisten.

Nieuwe feature door samenwerking met Rolls Software

Algemeen
08-02-2021

Relaties van DenK, wiens website op het nieuwe systeem draait, beschikken vanaf vandaag over een nieuwe feature op hun website: een dynamische koppeling met Rolls Tools in het offerteformulier autoverzekeringen.

Doorgevoerde aanpassingen en verbeteringen in uw website

Algemeen
08-02-2021

DenK is altijd bezig om de dienstverlening te verbeteren waar we kunnen. Ook in deze nieuwsbrief praten we u graag bij over de status van onze projecten.

Website DenK vernieuwd en weer helemaal van nu

Algemeen
04-09-2020

‘Bij de loodgieter lekken de kranen’, luidt de uitdrukking. Dat begon ook voor de website van DenK te gelden. Wij hebben de afgelopen twee jaar zoveel energie gebruikt om het platform te verbeteren waarop de sites van onze relaties draaien, dat we onze eigen website bijna zouden zijn vergeten!

‘Onze website is nu veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker’

Algemeen
02-09-2020

Offermans en Snijder in Kerkrade is een kleine tien jaar klant bij DenK. Het kantoor biedt verzekerings- en hypotheekadvies aan, is een Regiobankfiliaal en heeft zijn eigen makelaardij. Mede daardoor is de website complex, met veel maatwerk. Het nieuwe platform van DenK sluit daar perfect op aan.

Klantbelang nog centraler in volmachtsites Centraal Volmachtbedrijf

Algemeen
31-08-2020

Samen met Centraal Volmachtbedrijf heeft DenK een nieuwe website ontwikkeld voor kantoren die zijn aangesloten. De nieuwe website voldoet volledig aan de leidraad Klantbelang Centraal die vorig jaar door het Verbond van Verzekeraars en de NVGA is gepresenteerd.

‘Ik krijg spontaan positieve feedback op mijn website!’

Algemeen
27-08-2020

Milko Perdijk van Perdijk Advies in Reeuwijk maakt al sinds jaar en dag gebruik van het ZekerWeb-systeem. Sterker nog, hij was één van de leden van de klankbordgroep die heeft meegeholpen om het systeem vorm te geven. “Het idee was dat de gebruikers zelf van alles en nog wat zouden kunnen toevoegen en veranderen. En dat is gelukt.”

20% korting op Webcam & schermdelen en Online agenda

Algemeen
25-08-2020

DenK Internet Solutions is een samenwerking aangegaan met Future of Finance. Deze specialist op het gebied van advies op afstand heeft onder de naam Finly een complete, digitale adviesstraat ontwikkeld, waarvan de onderdelen ook los inzetbaar zijn. Speciaal voor klanten van DenK biedt Future of Finance de module Webcam en schermdelen aan tegen een scherpe prijs, desgewenst aangevuld met de Online agenda.

DenK gebruikt zomermaanden om verbeteringen te realiseren

Algemeen
24-08-2020

DenK is altijd bezig om de dienstverlening te verbeteren waar dat kan. Zoals in de vorige nieuwsbrief al is aangekondigd, hebben we daar in de vakantiemaanden hard aan gewerkt. We praten u graag bij over de status van de projecten.

Pagina's

Aanmelden nieuwsbrief

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.