‘Al meer dan twintig jaar tevreden over DenK’

Als relatie van het eerste uur maakt Cees van den Heuvel al meer dan twintig jaar gebruik van de dienstverlening van DenK. Afgelopen jaar ging zijn website over naar het nieuwe systeem. En dat bevalt de adviseur uit Rosmalen uitstekend!

DenK Cees van den Heuvel
Nieuws
Datum: 08-02-2021

In 1976 trad de toen negentienjarige Cees van den Heuvel in loondienst bij Holland Utrecht, later AMEV en inmiddels ASR. “Enkele jaren later hoorde ik via-via dat iemand uit Rosmalen een verzekeringsportefeuille te koop aanbood. Ik heb dat kantoor toen overgenomen en ben in 1984 als zelfstandig adviseur begonnen. Een belangrijke drijfveer was dat je als onafhankelijk adviseur meer producten kunt aanbieden en dus ook beter kunt concurreren.”

Menselijke aspect
Vanaf het begin is Adviesbureau Cees van den Heuvel een full servicekantoor. “Het enige wat wij niet aanbieden, is collectief pensioen. Maar mijn hart ligt bij schade. Het is vooral het menselijke aspect die me aanspreekt: iedereen heeft wel een schadeverzekering nodig. Verder bieden schadeproducten goede mogelijkheden om de servicegerichtheid van mijn bedrijf te kunnen laten zien. Dat laatste heeft er mede toe geleid dat bijna al mijn klanten totaalrelaties zijn.”

Vroege vogel
De samenwerking met DenK gaat meer dan twintig jaar terug. Cees: “Wat betreft automatisering was ik een vroege vogel. Dat kwam ook omdat ik bij Holland Utrecht gewend was aan de luxe om niet zelf te hoeven incasseren. Mijn eerste computer, met een harde schijf van ‘maar liefst’ 4 MB, heb ik in 1985 gekocht. Ik schafte een assurantiepakket aan, internet volgde al snel. Daarna is die ontwikkeling altijd doorgegaan en nam ik eind jaren ’90 mijn eerste website af bij DenK.”

Klantenservice en leadgenerator
Vorig jaar stapte hij over naar het nieuwe systeem van DenK. “Ik ben daar erg tevreden over. Ik gebruik de website voornamelijk als serviceportaal voor bestaande klanten. Als ik zelf onbereikbaar ben, bijvoorbeeld tijdens een vakantie, dan biedt de online klantenservice voor veel vragen uitkomst. Daarnaast is de website een goede leadgenerator, die me nieuwe klanten oplevert. Dat is de verdienste van DenK, door hun inspanningen sta ik hoog in de ranking.”

Professioneel én vriendelijk
“Al met al ben ik erg tevreden over de service van DenK. De mensen die er werken zijn professioneel en vriendelijk. Als je vragen hebt over de website of iets wilt aanpassen, krijg je alle medewerking en wordt alles keurig afgehandeld. Ik verwacht nog jaren klant te blijven. Want hoewel ik dit jaar mijn 65ste verjaardag hoop te vieren, ben ik van plan om nog lang door te gaan met mijn bedrijf!”

Naar de website van Adviesbureau Cees van den Heuvel 

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.