Klantbelang nog centraler in volmachtsites Centraal Volmachtbedrijf

Samen met Centraal Volmachtbedrijf heeft DenK een nieuwe website ontwikkeld voor kantoren die zijn aangesloten. De nieuwe website voldoet volledig aan de leidraad Klantbelang Centraal die vorig jaar door het Verbond van Verzekeraars en de NVGA is gepresenteerd.

Heuts
Nieuws
Datum: 31-08-2020

Het resultaat van deze co-creatie is iets waar Centraal Volmachtbedrijf en DenK trots op zijn. Met de nieuwe website weet Centraal Volmachtbedrijf zich ervan verzekerd dat zij en haar co-volmachten voldoen aan de richtlijnen Klantbelang Centraal op het gebied van klantuitingen.

Kostenbesparing
Tevens realiseert Centraal Volmachtbedrijf voor haar co-volmachten een kostenbesparing: voor een aantrekkelijk tarief krijgen zij een kwalitatief hoogwaardige website. Het eerste kantoor dat gebruik heeft gemaakt van de nieuwe website is Heuts Assuradeuren. Inmiddels hebben ook bijna alle andere aangesloten kantoren de nieuwe website in gebruik genomen.

Klantbelang Centraal-proof
“Samen met de gedreven professionals van Centraal Volmachtbedrijf hebben wij hard, maar zeker ook prettig, gewerkt aan een Klantbelang Centraal-proof volmachtsite voor haar co-volmachten”, blikt William Diebels van DenK terug. “Belangrijke toevoegingen zijn ondermeer reactietermijnen, bereikbaarheid, doelgroepomschrijvingen en een procedure voor conflicterende belangen. Al met al hebben we een prachtig format gebouwd dat inhoudelijk volledig voldoet aan de vereisten.”

Ook interesse?
Bent u ook geïnteresseerd in een website die 100% voldoet aan de richtlijnen van Klantbelang Centraal? Neem dan contact met ons op: 0344 – 700 270.

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.