‘Klanten behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden’

Wie telefonisch contact opneemt met DenK, maakt goede kans om Jessica van Barneveld aan de lijn te krijgen. Als één van de twee collega’s in de ‘eerste lijn’ komen klanten die bellen al snel bij haar terecht. “En hoewel ik veel van hen nog nooit heb ontmoet, ken ik ze bijna allemaal al jaren!”

Jessica
Nieuws
Datum: 08-02-2021

Nadat ze zes jaar op een reclamebureau in Leerdam had gewerkt, ging Jessica op zoek naar een werkgever dichterbij huis. “In de plaatselijke krant zag ik een vacature voor een Traffic Manager bij een bedrijf hier in Tiel: DenK Internet Solutions. De functie sloot perfect aan op mijn wensen én mijn werkervaring. Ik solliciteerde en werd na twee gesprekken aangenomen. De rest is geschiedenis…”

Getrouwd stel
Dit voorjaar viert Jessica haar vijftienjarig jubileum bij DenK. “Is het al weer zo lang geleden dat ik hier ben begonnen?”, vraagt ze zich verbaasd af. “Ach, zo gaat dat blijkbaar als je het ergens naar je zin hebt. Het zegt vooral iets over ons bedrijf, denk ik. We hebben een fijn team én een fijne werkgever. De sfeer is open, we kunnen alles tegen elkaar zeggen. ‘We zijn soms net een stel dat al jaren is getrouwd’, denk ik wel eens.”

Duizendpoot
“Inmiddels verzorg ik ook de boekhouding en ben dus naast Traffic Manager ook Financial Manager” zegt Jessica lachend. “Al met al heb ik m’n eigen toko binnen de toko, William laat alles in principe aan mij over. Dat past goed bij me, als dochter uit een ondernemersgezin ben ik een duizendpoot die zich graag met veel verschillende aspecten van het proces bezighoudt. Het is fijn dat ik die mogelijkheid én alle vertrouwen krijg.”

Eerste aanspreekpunt
De afwisseling maakt haar taken leuk en uitdagend, maar soms ook lastig om te plannen. “Hoe goed je dat ook kunt, je weet nooit van tevoren hoe de dag precies verloopt. Als eerste aanspreekpunt ben je natuurlijk ook de helpdesk van DenK en je kunt nooit voorzien hoeveel telefoontjes je op een dag krijgt. Uiteraard probeer ik zoveel mogelijk vragen zelf te beantwoorden. Lukt dat niet, omdat het bijvoorbeeld om specifieke technische zaken gaat, dan distribueer ik de vraag naar de desbetreffende collega.”

Belofte maakt schuld
“Onze klanten probeer ik altijd zo te behandelen als ik zelf ook wil worden behandeld”, zegt Jessica tot slot. “Wat ik direct kan oplossen, los ik op. Is er een vraag die ik of het team niet direct kan beantwoorden, dan kom ik daar zo snel mogelijk op terug. Belofte maakt immers schuld.”

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.