Nieuwe verbeteringen en aanpassingen in uw website

Bij DenK zijn we altijd in beweging om onze producten en dienstverlening te optimaliseren. Ook in deze nieuwsbrief praten we u graag bij over verbeteringen, aanpassingen en nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot uw website en de daaraan gekoppelde diensten.

Verbeteringen en aanpassingen binnen de website
Nieuws
Datum: 07-09-2021
  1. Bounce-rapportage nieuwsbrief
    Wij zijn blij dat we een bounce-rapportage kunnen aanbieden aan degenen die gebruik maken van de nieuwsbrieffunctionaliteit van hun website. Deze uitbreiding stond al langer op de wensenlijst. Door de nieuwe API van onze verzendsoftware kunnen we de bounce-rapportage nu voor u realiseren.

    In de beheeromgeving van uw website ziet u, onder Marketing - Nieuwsbrief - Statistieken, bij de betreffende nieuwsbrief een overzicht van de mails die niet konden worden afgeleverd, ook wel bouncers genoemd. In het overzicht wordt, indien mogelijk, een meldcode van de oorzaak van bouncing gegeven.

    E-magazine
    De uitbreiding is ook van toepassing op het E-magazine. Als u van het magazine gebruik maakt, treft u bij de verzendstatistieken eveneens een bounce-rapportage aan. Dit is van toepassing vanaf het E-magazine Vakantiegevoel 2021.

    U kunt aan de hand van de bounce-rapportage uw eigen administratie bijwerken en de mailbestanden opschonen.

  2. Keuze naar welke kantoor formulier gestuurd moet worden
    Verscheidene relaties van DenK hebben meerdere kantoren. Sommige daarvan hanteren per kantoor een eigen mailadres. Tot voor kort was er geen adequate oplossing beschikbaar om formulieren van de website naar verschillende adressen te versturen; een ingevuld formulier kon maar naar één mailadres worden verstuurd.

    We hebben de systematiek van de formulieren uitgebreid met de optie om er een extra veld aan toe te voegen. De bezoeker van de website kan dan kiezen naar welk kantoor het formulier wordt verstuurd. Per kantoor kunt u dus een eigen, specifiek mailadres opgeven. Wel zo gemakkelijk.

    Een voorbeeld van een formulier waarin deze optie is opgenomen kunt u bekijken op: https://www.boidin.nl/contact

    Heeft u ook meerdere kantoren en wilt u van deze mogelijkheid gebruik te maken, neem dan even contact met ons op.

  3. Footer mailberichten uit website aanpasbaar
    Als een bezoeker van uw website een formulier invult en verstuurt, ontvangen u en de betreffende bezoeker hierover een bericht per email. In dit mailbericht staan gegevens die op het formulier zijn ingevuld. Onderaan het mailbericht staan uw kantoorgegevens vermeld in een zogenoemde footer. Deze footer heeft een gestandaardiseerde opmaak en is ook passend voor de meeste klanten.

    Maar als u bijvoorbeeld meerdere kantoren heeft en deze ook in de footer wilt vermelden, is de gestandaardiseerde opmaak niet toereikend. We kunnen nu van deze opmaak afwijken en voor u een maatwerk-footer maken. Die aanpassing is handwerk. De tijd die wij nodig hebben om de footer naar uw wensen in te richten, berekenen we door als aanvullend maatwerk.

    Wilt u de footer van uw mailberichten laten aanpassen, neem dan contact met ons op.

  4. Aanvraag en verlenging SSL certificaten geautomatiseerd
    Uw website is beveiligd met een SSL certificaat. Dit zorgt ervoor dat het dataverkeer tussen website en browser versleuteld plaatsvindt. Daardoor zijn gevoelige gegevens niet te onderscheppen door kwaadwillenden en dat maakt de website veiliger.

    De geldigheidsduur van een certificaat is in de loop der jaren sterk afgenomen, van acht jaar in 2005 tot maximaal één jaar nu. Waarschijnlijk zal de geldigheidsduur nog korter worden.

    Browsermakers als Google en Safari (Apple) willen namelijk voorkomen dat hackers erin slagen om https-verkeer te kraken. Door het verkeer te beveiligen met certificaten van kortere duur, maken zij het voor voor hackers lastiger, arbeidsintensiever en dus minder aantrekkelijk om zo’n poging te wagen.

    Een kortere geldigheidsduur betekent dat een certificaat vaker verlengd en vervangen moeten worden op een domein. Dit proces hebben wij onlangs volledig geautomatiseerd. De verwerking wordt nog wel door onze medewerkers gemonitord. Die zullen, als er iets niet goed gaat, direct ingrijpen en handmatig bijsturen. Dit alles met als doel om uw website veilig te houden.

Stel ons gerust uw vraag

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.